PPC (Pay Per Click = Platíš za kliknutie) je najmodernejšia forma súčasnej internetovej reklamy. Za pár minút umiestni web stránku vašej firmy na prvé miesta vo vyhľadávačoch ako google, zoznam, seznam, azet, yahoo, atď.
Medzi prednosti PPC reklamy patrí možnosť zamerania sa iba na ľudí, ktorí majú záujem o vaše produkty. Ak máte záujem nájsť cielených zákazníkov, ktorí hľadajú presne tie služby a produkty, ktoré ponúkate, PPC reklamná kampaň vo vyhľadávačoch je schopná vám to zabezpečiť behom niekoľkých hodín. Kvalitná a úspešná internetová propagácia sa dnes už nezaobíde bez platených odkazov.
Pripravená PPC kampaň vám môže ponúknuť:
- navrhovanie keywords (kľúčových slov) podľa konverzných pomerov,
- štatistiky PPC kampaní a ich podrobné vyhodnotenie,
- správa PPC kampaní a úprava kľúčových slov podľa priebežného vyhodnocovania analýz,
- mazanie neefektívnych kľúčových slov, monitoring konverzií,
- snaha priviesť čo najväčšie množstvo dopytov za daný paušál.
Prednosti PPC reklamnej kampane:
- drobnohľad nad monitoringom kampane,
- nízke výdavky a hlavne flexibilné nastavenie nákladov,
- spätný prehľad a absolútna kontrola.
PPC kampane sú cielenou formou reklamy zahŕňajúcou nízke náklady. V závislosti na vašich možnostiach a požiadavkách môžu byť tieto náklady flexibilne nastaviteľné. Sledovanie nákladov viažucich sa ku kampani je prehľadné a môžeme vám zabezpečiť, že bude spravené dôkladne. Kľúčovou úlohou PPC kampane je zvýšiť návštevnosť vašej stránky. Toto je podporované prehľadmi o tom, koľko za svoji zákazníkov a objednávky platíte. Máte preto jasné informácie o účinnosti kampane.
Možno vás napadne, že medzi PPC reklamou a optimalizáciou nie je žiadny zásadný rozdiel. Ich cieľ je síce spoločný, ale inými prostriedkami. PPC reklama vám ponúkne detailné štatistiky o všetkých atribútoch s ňou spojených a pomôže vám vystúpiť na prvé miesta vyhľadávania skutočne veľmi rýchlo.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára