Aký je postup tvorby webových stránok, ktoré sa v zložitej internetovej sieti nestratia? Základom je dokonalá príprava, podrobná analýza cieľovej skupiny užívateľov a správne stanovený cieľ webových stránok. To je základ úspechu. Skúsená firma si tieto faktory uvedomuje a kladie na ne veľký dôraz.
Samotná tvorba webových stránok je rozdelená do niekoľkých častí. Najprv nastupuje analýza a rozbor, ďalej nasleduje dátová špecifikácia a návrh sieťového modelu stránok. Potom sa pracuje na kvalitnom copywritingu, grafickom spracovaní stránky a vytvorení HTML a CSS šablón. Na základe wireframe sa navrhuje grafický model stránky a súčasne sa začína pracovať na optimálne vytvorených textoch. Dobre vytvorená grafika webu musí byť nielen pekná na pohľad, ale hlavne musí mať správnu informačnú hodnotu. Iba tak dokáže užívateľa presvedčivo osloviť.
Aby nenastala situácia, že máte webovú stránku s úžasným designom, ale s nízkou návštevnosťou, potom „tvorba webových stránek“ musí ísť ruka v ruke so SEO optimalizáciou. Základom každej SEO optimalizácie je copywriting. Nie je to ale jediný nástroj na získanie popredných pozícií v internetových vyhľadávačoch. Je potrebné skĺbiť celý rad ďalších krokov. Nemenej dôležité je udržiavať stránku aktuálnu, pružne reagovať na požiadavky zákazníkov a dopĺňať novinky. Vďaka dobrému redakčnému systému sa užívateľ stane absolútne sebestačný v aktualizácii a následnom rozvoji vlastnej webstránky.
„Tvorba webových stránek“ nie je žiadna veda, ale systém vzájomne prepojených krokov. Ak firma tieto kroky ovláda, potom vytvorené stránky vyzerajú profesionálne, majú vysokú návštevnosť, užívatelia ich ľahko identifikujú a radi sa na ne vracajú.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára